Masz pytania?
Biuro Obsługi Klienta
882 393 839 | Wyślij e-mail |
Od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00.
DOSTAWA
DPD, DHL, Poczta Polska
Wszystkie przesyłki realizowane są przy współpracy z Kurier DPD, DHL i INPOST.
Pomoc
- Jak zamawiać produkty?
Aby zamówić produkty należy zalogować się do systemu Iveco Store Poland i dodać do koszyka interesujące nas materiały. W niektórych przypadkach zamówienie należy doprecyzować o kolor oraz rozmiar. Po wybraniu produktów, w koszyku zamówień należy wybrać odpowiednią formę dostawy oraz uzupełnić zamówienie o ewentualne uwagi. Po złożeniu zamówienia w systemie, na adres email osoby zamawiającej przyjdzie mail podsumowujący zamówienie wraz z linkiem potwierdzającym. Dopiero kliknięcie w otrzymany link uruchomi proces realizacji zamówienia.
Zamówienia w systemie Iveco Store Poland mogą dokonywać tylko autoryzowani Dealerzy Iveco Poland.
- Jaki jest koszt dostawy zamówienia?
Koszt zamówienia uzależniony jest od wielkości i wagi zamówienia. Wszystkie wysyłki realizowane są przez firmę kurierską DPD, DHL lub Pocztę Polską, a koszt dla paczek o standardowych gabarytach (tj. 140x60x60cm) do wagi 30kg - 22 zł netto.
Darmowa dostawa obowiązkuj dla:
1. Produkótw marki OSRAM, RING przy zamówieniu za łączną kwotę minimum 300 zł netto
2. 6 kompletów dywaników Daily, Stralis, Eurocargo oraz FlexMat
3. Zamówień, których wartość przekracza 2500 zł netto i nie wliczają się w to produkty z punktu 1 i 2.
W przypadku niestandardowych wymiarów oraz wagi, system automatycznie wylicza koszt transportu na podstawie danych z zamówienia - wliczają się w to również zamówienia na paletach.
- Czym jest minimalne zamówienie?
"Minimalne zamówienie" to minimalna liczba sztuk danego produktu, którą można zamówić w danym momencie. Nie ma możliwości zamówienia mniejszej liczby sztuk niż ta określona w "minimalnym zamówieniu".
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji uzależniony jest od dostępności danego produktu. Dla niektórych może być to 24 godziny od momentu złożenia zamówienia, dla innych nawet 30 dni. W przypadku kiedy jedno zamówienie zawiera produkty o różnych terminach realizacji, wówczas całe zamówienie zostanie zrealizowane w terminie najdłuższym - z uwagi na oczekiwanie na ostatni produkt.
Wyjątek może stanowić tryb dostawy "Każdorazowa wysyłka produktów", który można określić w momencie składania zamówienia. W takim przypadku każdy z produktów wysyłany jest od razu, zgodnie ze swoim terminem dostępności i jego wysłanie nie jest blokowane przez inne produkty z zamówienia. Taka forma podnośi jednak koszty wysyłki, ponieważ paczki wysyłane i rozliczane są niezależnie.
- Dlaczego niektore produkty można zamawiać co jedną sztukę, a niektórych nie?
Niektóre produkty pakowane są w pakietach z określoną liczbą sztuk. W takim przypadku nie jest możliwe zamawianie pojedynczych sztuk, lecz całych pakietów - np. np po 5, 10, czy nawet 100 sztuk. Dotyczy to zazwyczaj drobnych produktów lub materiałów poligraficznych.
- Czy mogę zwrócić zamówiony towar.
Nie. Produkty zamawiane i przygotowywane są pod konkretne zamówienie. Każdy produkt jest też odpowiednio znakowany, co uniemożliwia póxniejszy jego zwrot do producenta. Wyjątek stanowią produkty uszkodzone.
- Czy mogę zamówić produkty do różnych placówek?
Każde zamówienie dotyczy tylko jednej placówki, zatem jeśli Dealer posiada kilka placówek i chce do nich zamówić różne produkty, wówczas powinien dla każdej placówki utworzyć oddzielne zamówienie.